آرمین اینترنتی

کنکور سخت است بروید تلاش کنید:)))

آرمین اینترنتی

کنکور سخت است بروید تلاش کنید:)))

آرمین اینترنتی

⬅️ کسی موفق میشه که خودشو باور داشته باشه 😉
⬅️ کسی که خودشو باور داشته باشه از الان خودشو در آینده میبینه 😉
⬅️ کسی که از الان خودشو در آینده ببینه ، از الان به خودش باید بگه آقای دکتر ، خانوم دکتر ! 😄
نترسین بچه ها ، از همین الان اسم اکانت و آی دی هاتونو بذارین خانوم دکتر ... ، آقای دکتر ... ، عکس پروفایلاتونو عکس پزشک بذارین ! بالفرض هم یکی بیاد و مسخره کنه؟ مهمه؟ نه ! چرا؟ چون چند ماه دیگه بهش ثابت میکنیم که خواستیم و به هدفمون رسیدیم 😊
یکی از دوستام تعریف میکرد وقتی اسم آی دیشو گذاشت خانوم دکتر زهرا ، همه تو کلاسشون مسخرش کردن ، ولی خب باید بدونین از اون کلاس فقط زهرا خانم پزشکی قبول شد 😊 جالبه بدونین بخاطر حرفای بعضیا که میگفتن اینو ببین به خودش میگه دکتر ! دوچندان درس خوند و خب الان همه باید بهش بگن خانوم دکتر زهرا !»))))):))))
دکتر آرمین اینترنتی ان شاءالله:))

arminenterneti5@gmail.com

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۷، ۱۳:۴۸ - نیوزا
    :)




تـــــــــلاش و توکـــــل



حتماً مطاله کنید



غ


 با کنکور95 همراه باشید...




تصور کنید که مانند یک مار در جعبه‌ای هستید که دور تا  دور آن دیوار است و راه خروج ندارد. البته یک‌سری اهداف وجود دارد که کلید خروج مار محسوب می‌شود و می‌تواند به مرحله‌ی بعد راه یابد.

فکر کنم فهمیده باشید که شما را یاد چه بازی‌ای انداختم! درست حدس زدید! بازی مار.

بازی‌ای که در دنیا محبوبیت خاص خودش را دارد؛ ماری که برای رهایی از آن جعبه‌ی تنگ و کوچک به دنبال اهدافی می‌رود که اولاً سریع به آن دست یابد و ثانیاً موفق باشد.

وقتی مار اولین گام خود را برمی‌دارد و شروع به حرکت می‌کند باید آن را کنترل کنید تا به در و دیوار نخورد و نبازد! خداوند بزرگ هم همین طور است. شما اولین گام را بردارید و شروع به حرکت کنید. باقی راه را بسپارید به خدا. اگر هنوز در حال حرکت باشید اگر کج رفته‌اید، شانس باخت شما خیلی کم است.

منظور از سریع‌ترین راه این است که در کم‌ترین بازه‌ی زمانی راهی برای به دست آوردن هدف خود پیدا کنید یا اگر اشتباه رفتید راه جبران داشته باشید.

منظور از موفق شدن این است که بدون باختن و سوختن به هدفی که می‌خواهید برسید.

شما دانش‌آموزان تلاشگر و موفق، خودتان را در محیطی مثل کنکور فرض کنید که نه راه پَس دارد و نه راه کج؛ اما اگر کج رفتید می‌توانید با کمی تلاش به راه راست برگردید.

فرض کنید تا کنکور 8 ماه باقی است و بازی مار هم 8 مرحله دارد. شما این 8 ماه مانده به کنکور را به 8 قسمت مساوی تقسیم کنید. شروع به خواندن و مطالعه کنید. اگر توانستید تا آخر هر مرحله بروید، یک مرحله به جلو بروید و به مرحله‌ی بعد صعود کنید، اما تفاوت شما با بازی مار این است که دیگر به مراحل عقب برنمی‌گردید که دوباره شروع کنید، بلکه در همان مرحله شروع به دور جدید می‌کنید.

اگر می‌خواهید این مراحل را تمام و کمال پیروز شوید نیاز به تلاش و توکل دارید. کنکور دادن کار سختی نیست؛ با تلاش و توکل بر خالق هستی می‌توانید به هدفتان دست یابید. اراده هم بعد از تکامل یافتن این دو به وجود می‌آید.


http://koonkor95.blog.ir

کانون فرهنگی آموزش قلم چی

نظرات  (۱)

  • دنیا تتلیتی
  • عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی