آرمین اینترنتی

کنکور سخت است بروید تلاش کنید:)))

آرمین اینترنتی

کنکور سخت است بروید تلاش کنید:)))

آرمین اینترنتی

⬅️ کسی موفق میشه که خودشو باور داشته باشه 😉
⬅️ کسی که خودشو باور داشته باشه از الان خودشو در آینده میبینه 😉
⬅️ کسی که از الان خودشو در آینده ببینه ، از الان به خودش باید بگه آقای دکتر ، خانوم دکتر ! 😄
نترسین بچه ها ، از همین الان اسم اکانت و آی دی هاتونو بذارین خانوم دکتر ... ، آقای دکتر ... ، عکس پروفایلاتونو عکس پزشک بذارین ! بالفرض هم یکی بیاد و مسخره کنه؟ مهمه؟ نه ! چرا؟ چون چند ماه دیگه بهش ثابت میکنیم که خواستیم و به هدفمون رسیدیم 😊
یکی از دوستام تعریف میکرد وقتی اسم آی دیشو گذاشت خانوم دکتر زهرا ، همه تو کلاسشون مسخرش کردن ، ولی خب باید بدونین از اون کلاس فقط زهرا خانم پزشکی قبول شد 😊 جالبه بدونین بخاطر حرفای بعضیا که میگفتن اینو ببین به خودش میگه دکتر ! دوچندان درس خوند و خب الان همه باید بهش بگن خانوم دکتر زهرا !»))))):))))
دکتر آرمین اینترنتی ان شاءالله:))

arminenterneti5@gmail.com

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۷، ۱۳:۴۸ - نیوزا
    :)

با سلام خدمت دوستان عزیز...


امیدوارم که الان امتحانات پایان ترم سال مونده به آخر کنکور رو با موفقیت پشت سر گذاشته اید و به قول پشتیبانم استارت مطالعه عمیق کنکور رو زدیدJ...


مهم.مطالبی که الان میگم رو حتما در اعدامه مطلب با کنکور95 بخوانید...مهمخخخخ

بعضیا که خیلی وقته شروع کردند برای خوندن کنکور الان خیلیا میگن که من امیدبه قبولی تو رشته پزشکی و کنکور ندارم حتی امیدی به رتبه سه رقمی...

اما من میخوام به خیلیا این رو ثابت کنم که اگه از الان هم شروع کنیم به خوندن با تمام قوا و تلاش وتوکل مطمئن باشن که رتبه سه رقمی که هیچ... دورقمی میشیم تو کنکور...حالا الان خیلیا که این رو میخونن دارن یه لبخندهای کوچکانه ای میزن که:دیگه بگو تک رقمی...آخه مگه میشه از الان خوند اونوقت دورقمی شد...من که خیلی وقته دارم میخونم اما امیدی ندارم به سه رقمی ...حالاتو میگی از الان اونم  دورقمی ؟؟؟؟!!!!!

اما همه اینو بدونن که من این جمله رو میخوام به همه ثابت کنم که:(تو نمیتوانی از الان که میخوای شروع کنی توی کنکور قبول شی.َ.َ.ََ.َ.َ.دیدی توانستم)..بله کار سختی نیست ثابت کردنش. فقط چندعامل هستند که باید بگمJ

این چهار عملی که میگم کسایی هستن که من با توجه به اینا اون حرفای بالا رو میزدم:

1-اولین کسی که به من وجودمیبخشه خداست...کسی که درتمام سختی ها یاری رسان من هست...کسی که اگه آدمی هم به هیچ دین و مذهبی اعتقاد نداشته باشه اما تو سختی ها همیشه به اون پناه میبره...کسی که اگر تمام عالم دنیا هم ازم ناامید بشن...ازم ناامید  نمیشه... درکل وجودخدا به همه آرامش میده...

2-وجود خودم...خودمی که دوتا چشم سالم... دوتا گوش و پا و دست سالم...و از همه مهمترترترتر عقل و ذهن سالم دارم که که با این عقل... اگر درست ازش استفاده کنم میتونم توی یک ثانیه از مشرق به مغرب برم از شمال تا جنوب...مگه پیامبرص اسلام انسان نبوده؟؟؟نکنه خیلیا دارن به این فکر میکنن که پیامبر ص چون پیامبر بودن... دیگه انسان نیستند؟؟؟؟اگه کسی این فکر رو میکنه بدونه که سخت دراشتباه..چون پیامبر ص هم یک انسان بودن..اما ایشان درست از عقلشان استفاده کردندکه توی یک ثانیه از مدینه تا کعبه رفتند...یا امام علی ع که کسی علمی که آن حضرت داشتند کسی نداشتش...به غیراز ائمه معصومین ع...امام صادق ع می فرمایند: نیست علم کسی که از کتاب را دارد نسبت به علم آن که تمام علم کتاب را دارد،مگر به اندازه ی رطوبت مگسی که هنگام برخورد بالش با آب دریا از آن میگیرد.( تفسیر قمی،جلد اول،ص 367)

این حدیث یعنی:علم آصف بن برخیا به اندازه رطوبت بال مگس و علم امام علی ع دریاست.  یا ماها، علم حتی یه ذره نانومتر هم ازعلم علی ع رو نداریم. دیگه چه برسه به یک دریا... اما این رو هم بدونین که آدمی میتونه اون یه ذره علمی که آصف داشتن رو بدست بیارن فقط بایس درست از عقلشان استفاده کنند...

3-خانواده ام که فقط میتوانم بگویم که اگه اینا نباشن انگار یه قسمت از پازل نیست...وقتی هم تیکه ای از پازل نباشه..پازل تکمیل  نمیشه...پس بایس اینا رو جزء قسمتهای اصلی قرار داد...

4-و آخرین مورد پشتیبانم...پشتیبانی که با دلسوزی کامل راه کنکور را بهم نشان میده... سختی ها و آسانی ها...کم و زیاد...بزرگ و کوچک و ازجمله راهنمایی هایی که ایشان میکنن آدم به خودش میاد که ببین چقدر واسه دیگران مهم هست که موفقیت تو را ببینند...پس این مورد چهارم هم جز اصلی ترین مواردی هستش که باید حتما باشه...

اما دوستان عزیز این چهار مواردی که اینجا گفتم اصلیترین اصلیترین ها هستند یعنی این که همه اینها به هم وابستگی دارند...

 

 

اما یه سوال:چرا بعضیا که از خیلی وقت پیش شروع کردند به مطالعه،اما هنوز باور ندارند که توی کنکور قبول میشن؟؟؟

دلیلش چیه که این حرف رو میزنن؟؟؟؟!!!!!!!

متشکر میشوم که جواب سوالم رو بدید....

 

نوشته شده توسط: دکتر آرمین اینترنتی

در ساعت:11:45 روز دوشنبه


 http://koonkor95.blog.ir

نظرات  (۸)

0_0
پاسخ:
^__^
  • خواندنی ها
  • واسه ما که از کنکور و درس گذشته 
    اما برای شما ارزوی موفقیت میکنم
    پاسخ:
    متشکرم
    من هم همچنین برای شما آرزوی موفقیت در تک تک لحظه های زندگیتان را دارم:)))
  • افسانه حسینی
  • اونایی که باورندارن شایدازاون دست ادمایی ان که فقط میگن خگندیم وخودشونم میدونن که بی تمرکزبوده یام کلامنفی گران وفقط نیمه خالی میبینن یاشایدم فقط به هدفشون علاقه دارن وعاشقش نیستن یه عاشق هیچ راهی غیرازرسیدن نمیبینه حتی توی بدترین شرایط .شایدم صرفاستاداسترس زایی دارن .بعضیام کیدونی عادت کردن دیگران بهشون بگن اره تومیتونی و..یه جورایی بخاطرهمین میگن قبول نمیشیم که بیشتربشون بگن خخخ
    اون موردچهاراعصابم خوردکردیعنی حیف پول که ازمون میگیرن خعیییی چیزی نگم بهتره خخخخ هرچندمن خودم سابقم زیاده درامرکنکورواقعانیازندارم خخخ
    پاسخ:
    هیچ راهی غیرازرسیدن نمیبینه 
    آره واقعا مثل شیرن و فرهاد:))))

    خعیییی چیزی نگم بهتره؟؟؟؟ینی فقط زنگ میزنن که روز جمعه آزمون داری ازت توقع دارم ترازت بالای 6000هزار باشه و از این حرفا:)))؟؟؟؟؟
    خب آره دیگه این همهشان همینجورین:)))آدم تا خوش نره پیش مشاور و ازش کمک نخواد: که پشتیانه نمیادبگه اینو انجام بده یا بگه اون::)))))

  • سپینودم ------
  • عالی بود ولی اینو بدون من تاحالا پشتیبان ب چشم ندیدم چرا خداییش صرفا فقط برای شرکت در آزمون زنگ زده همین و بس...... و تا خدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست... خدا خودش گفته ازتو حرکت از من برکت... پس ماهم تا جایی که میتونیم تلاشمونو میکنیم البته با توکل و اعتماد به سقف هرچند بعضی وقتها خودم ندارم هههههههه 
    پاسخ:
    خوب خودت بایس بری سراغ پشتیبان ..وایلا پشتیبان زنگ میزنه.میگه کم وکسری چیز میزی اگه داری بگو...دیگه  خودمان باید بگیم:))
    اها!کم لطفی کردم درحقش :| !پشتیبان معذرت:|احتمالا به دلخوشی پشتیبانتون هم ساعت ده پاشدید رفتید وگرنه کی جرئت میکنه ساعت ده بره؟منتها رکب خوردی:|
    پاسخ:
    آره دیگه شانسمون زد...همون روز نیومدن:)))))
    ببخشید پشتیبانتون همونی نبود که روز ازمون کلی علافتون کرد اخرشم گفت این چه وقت اومدنه؟ اونوقت چه تو تایپکتون تعریف کردید ازشون=))
    پاسخ:
    روز ازمون کلی علافتون


    اون که پشتیبان من نبود:)))
    پشتیبان من اگه پاسخ برگ من گم میشد....یکی ازپاسخبرگ دانش آموزه دیگه رو که اون روز غایب بود رو میداد بهم تا ازمون بیدادم...

    اما این یاروکه.علاوه بر اینه پاسخبرگ منو نداد.آزمون هم اصن نذاشت بدم:((
    صرفا جهت اطلاع:)اون روز اصلا پشتیبان من نیامدن آموزشگاه:)
    چون همه مثل من اعتماد به نفس ندارند...هههه...
    البته بگمااااا صرف توکل و اعتماد به نفس هم به هیچ جا نمیرسی...
    اول تلاش...من که مطمعنم اگه از هفته 5 روزشو مثل ادم بخونم قبولم...
    فقط اگه بخونم...حالا این هفته که خوب بوده...
    اونا رو ول کن...همون که فرمودند؛فطریه...
    یه سری ادما اصلا خودشونو و توانایی هاشونو باور ندارن... :)
    تو باور داشته باش...
    پاسخ:
    البته بگمااااا صرف توکل و اعتماد به نفس هم به هیچ جا نمیرسی...



    خب منم همیشه این حرف رو میزنم آدم 70%تلاش کنه ماباقی رو هم توکل....حال اگه تونست بیشترتر تلاش کنه...اما تلاشش واقعا تلاش باشه....:)

    یه سری ادما اصلا خودشونو و توانایی هاشونو باور ندارن... :)
    آره واقعا....
  • ...ما شیعه ها ...
  • یه حالت فطریه
    پاسخ:
    شاید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی